5 תשובות
באוכה הבאהה.
נכנסים לשאלה ויש ריבוע כחול לוחצים עליו וכותבים תשובה פרחים מגיעים מהתשובות ששואלי השאלה נותנים לאלה שהכי עזרו להם(או 5 הראשונים כי יש רק 5 פרחים). סטיפס זה פשוט אתר ששואלים שאלות ועונים עליהן.
יש חוקים שאפשר להכנס עליהם דרך הגלגל שיניים שליד הפרופיל ולהכנס לאודות האתר שם הכל מוסבר בצורה ברורה וטובה.
יש דבר כזה שנקרא חמות שאלה השאחות בעלות הכי הרבה תשובות ונעצים(הנעצים הקטנים שלמעלה הם מעבירית את השאלה לחמות ונותנים לה יותר חשיפה).
יש 3 תגים בנוסף
עונה בכיר/ה
נאמן
ונאמן בכיר
עונה זה ברגע שמגיעים ל500 פרחים אין שום שינוי בשבילך.
נאמן זה אדם שיש לו 3000פרחים ותק של שנה ואמינות של 100 מבקשים להיות כאלה מהמערכת והם אומרים אם כן או לא התפקיד גורם לכך שאפשר למחוק ולהוריד שאלות ואמינות.
נאמן בכיר זה נאמן שקיבל מהמערכת את ההרשאה הזאת ומפקח על הנאמנים ויכול לשחזר דברים.
נכנסים לשאלה ויש ריבוע כחול לוחצים עליו וכותבים תשובה פרחים מגיעים מהתשובות ששואלי השאלה נותנים לאלה שהכי עזרו להם(או 5 הראשונים כי יש רק 5 פרחים). סטיפס זה פשוט אתר ששואלים שאלות ועונים עליהן.
יש חוקים שאפשר להכנס עליהם דרך הגלגל שיניים שליד הפרופיל ולהכנס לאודות האתר שם הכל מוסבר בצורה ברורה וטובה.
יש דבר כזה שנקרא חמות שאלה השאחות בעלות הכי הרבה תשובות ונעצים(הנעצים הקטנים שלמעלה הם מעבירית את השאלה לחמות ונותנים לה יותר חשיפה).
יש 3 תגים בנוסף
עונה בכיר/ה
נאמן
ונאמן בכיר
עונה זה ברגע שמגיעים ל500 פרחים אין שום שינוי בשבילך.
נאמן זה אדם שיש לו 3000פרחים ותק של שנה ואמינות של 100 מבקשים להיות כאלה מהמערכת והם אומרים אם כן או לא התפקיד גורם לכך שאפשר למחוק ולהוריד שאלות ואמינות.
נאמן בכיר זה נאמן שקיבל מהמערכת את ההרשאה הזאת ומפקח על הנאמנים ויכול לשחזר דברים.
שואלים ופשוט עונים יש תיבה שאפשר ללחוץ ולענות ולכל שאלה, מי שכתב יש לו אפשרות לחלק 5 פרחים לחמש האנשים שענו לו הכי טוב או הכי מהר, הם לא עושים כלום, שמגיעים ל500 פשוט יהיה כתוב עונה בכיר
את עוזרת לאנשים בשאלות והם בוחרים האם לתת פרח והאם לא. יש צ'אטים אפשר להכיר אנשים וחברים לעט לפרוק דברים
יש את השאלות החמות שהם השאלות עם הכי הרבה נעצים.
לענות על שאלה את פשוט נכנסת לשאלה ולוחצת צד שמאל למתנה.
את מביאה פרחים למי שעזר לך בשאלה שלך.
אל תטרילי כי אז יכולים להוריד לך אמינות, מתחת ל50 את לא יכולה לערוך, מתחת ל30 את נחסמת זמנית,מתחת ל19 אז נחסמת לצמיתות, בהצלחה!
לענות על שאלה את פשוט נכנסת לשאלה ולוחצת צד שמאל למתנה.
את מביאה פרחים למי שעזר לך בשאלה שלך.
אל תטרילי כי אז יכולים להוריד לך אמינות, מתחת ל50 את לא יכולה לערוך, מתחת ל30 את נחסמת זמנית,מתחת ל19 אז נחסמת לצמיתות, בהצלחה!
שואל השאלה:
תודהה
תודהה