2 תשובות
לרוב זה רשום על הקופסה, תבדוק
או לברר מול רופא משפחה
אני נוטלת לאקנה דואק וזה מצריך קירור
לא. מאחסנים במקום קריר ויבש. ( לפחות לי לא אבל ממליצה לשאול את הרופא אבל בהוראות שימוש שלי לא היה רשום דבר כזה) מה שכן דגשים חשובים : לקחת בישיבה זקופה או בעמידה את הכדור עם הרבה מים ולא לשכב אחרי זה חצי שעה. להיזהר מחשיפה לשמש. יש מצב שאת תרגישי עייפה עם הכדורים ( לי זה ככה) ואם את רוצה חוות דעת אז הם מאוד עזרו לי אבל לא העלימו לי את כל ה חצקונים אבל את רובם כן. וממש חשוב שתקראי את כל העלון של התרופה כי יש שם הרבה תופעות לוואי וחשוב שתשימי לב