2 תשובות
לרוב זה רשום על הקופסה, תבדוק
או לברר מול רופא משפחה
אני נוטלת לאקנה דואק וזה מצריך קירור
או לברר מול רופא משפחה
אני נוטלת לאקנה דואק וזה מצריך קירור
לא. מאחסנים במקום קריר ויבש. ( לפחות לי לא אבל ממליצה לשאול את הרופא אבל בהוראות שימוש שלי לא היה רשום דבר כזה) מה שכן דגשים חשובים : לקחת בישיבה זקופה או בעמידה את הכדור עם הרבה מים ולא לשכב אחרי זה חצי שעה. להיזהר מחשיפה לשמש. יש מצב שאת תרגישי עייפה עם הכדורים ( לי זה ככה) ואם את רוצה חוות דעת אז הם מאוד עזרו לי אבל לא העלימו לי את כל ה חצקונים אבל את רובם כן. וממש חשוב שתקראי את כל העלון של התרופה כי יש שם הרבה תופעות לוואי וחשוב שתשימי לב
באותו הנושא: