12 תשובות
סתם מציקה לך
יש לה רגשי נחיתות וסין קטן
כי היא מרגישה גבוהה יותר
תמיד מי שגדול יותר מרגיש יתרון על השני
ותדברי איתה על זה
אז תצחקי עליי אני מטר 51
היא מרגישה שהיא נמוכה אז היא מוציאה את זה עלייך
אנונימית
סתם מציקה, את בגובה שלי. תשוויצי בזה שאנחנו גמדות
באיזה כיתה אתן?
סתם מעצבנת מנסה לעצבן אותך
אל תיתן לזה להפריע לך אתה תיהיה פי שמונה יותר גבוה מימנה. חברים שלי צחקו עלי ביגלל שהייתי נמוך והיום אני גובהה בקצב טוב וכבר עקפתי אחד מהם
שואל השאלה:
תודה אבל אני בת, ורוב הסיכויים שזה לא יקרה, ההורים שלי 1.62 ו1.66 ושלה 1.70 ו1.83..
אנונימית
טעות שלי כניראה שהיא סתם רוצה להציק לך. ועדיין יש לל סיכוי להיות יותר גבוהה