28 תשובות
כן
זה מה שאומרים
כן
לפי התנך כן
לפי המדע וההיסטוריה בני ישראל לא היו במצרים כלל
לפי המדע וההיסטוריה בני ישראל לא היו במצרים כלל
^ יש הוכחות ארכיאולוגיות.
ולשאלה: כן.
ולשאלה: כן.
אנונימי
אין הוכחות ארכיאולוגיות.
אין גם הוכחות ארכיאולוגיות לזה שלא הייתה יציאת מצרים
אנונימי
הקשר היחיד של היהדות למצרים זה שהעתקנו מהם הרבה דברים כגון
ברית מילה, את המשפט "שמע ה' אדוני אלוהינו ה' אחד", המון שמות מצריים כמו משה, פנחס ועוד.
ברית מילה, את המשפט "שמע ה' אדוני אלוהינו ה' אחד", המון שמות מצריים כמו משה, פנחס ועוד.
אין לך שום הוכחות לזה אז תפסיק להפיץ שקרים
אנונימי
מה השטויות האלה, אי אפשר להגיד שאין הוכחה שמשהו לא קיים ולכן הוא קיים
תוכיח לי שיציאת מצריים באמת קרתה, 600 אלף איש נדדו במדבר במשך 40 שנה ואין שום עקבות
לא אמרתי את זה
אמרתי שאין שום הוכחה לזה שיציאת מצרים לא הייתה אז אתה לא יכול לומר שהיא לא הייתה
אמרתי שאין שום הוכחה לזה שיציאת מצרים לא הייתה אז אתה לא יכול לומר שהיא לא הייתה
אנונימי
המצרים תיעדו הכל אך אין שום כתובים או רמזים כלשהם למשבר כה קשה - אובדן פתאומי ודרמטי של כוח עבודה של שש מאות אלף איש במצרים(בני ישראל העבדים), מוות של כל הבנים הבכורים, שרשרת של אסונות טבע וטביעת הצבא בים
תכתוב לדעת להאמין יציאת מצרים יש תשובות מקצועיות לכל זה ואל תגיד שזה אפולוגטי אז אתה לא קורא תדון לדברים לגופם ואז תדבר
אנונימי
אם אין שום הוכחה או ביסוס אז אני יכול להעיד ולהניח שזה לא קרה ח
תאמת לפי דעתי כן יש הוכחות
אתם תראו במצריים הרבה מהדברים שהופיעו בתנך בזמן יציאת מצרים והשיעבוד
אתם תראו במצריים הרבה מהדברים שהופיעו בתנך בזמן יציאת מצרים והשיעבוד
מה זה לפי דעתך יש הוכחות
תראה לי הוכחה אחת
תראה לי הוכחה אחת
תקרא את המאמר שאמרתי יש שם עבודה מקצועית
אנונימי
אני ראיתי הוכחות כשחקרתי כל הנושא אני לא זוכר אבל אם תחפש תמצא
שילבתי את המיתולוגיה המצרית עם ההוכחות והתנך
הם לא צעדו 40 שנה רוב הזמן הם לא הלכו הם בכלל חנו הם היו אמורים להכנס לארץ מוקדם יותר ואז הם חטאו בחטא המרגלים והם קיבלו עונש להיות במדבר 40 שנה
הם צעדו לפי התנך
פשוט במעגלים^
פשוט במעגלים^
במאמר הזה אין שום הוכחה
רק מדברים על כמה אנשים כן היו ביציאת מצריים ולא לגבי איבוד מאות אלפי עבדים, מוות של כל הבכורים, שום הוכחות לכל האסונות הטבע (המכות) ושום כיתוב על טביעת הצבא המצרי
רק מדברים על כמה אנשים כן היו ביציאת מצריים ולא לגבי איבוד מאות אלפי עבדים, מוות של כל הבכורים, שום הוכחות לכל האסונות הטבע (המכות) ושום כיתוב על טביעת הצבא המצרי
מדברים שם על כל מה שאמרת למה אין עקבות והכל
אנונימי
בשביל שאנשים בני 20-60 שחטאו בחטא המרגלים והאמינו להם ימותו.
אנונימי
לא אני לא אוהב בנים
יש מעט תיעודים על זה. שמעתי שהמצרים היו ידועים ברישום הזמנים שלהם אבל אין דיווחים על קבוצה גדולה של אנשים שחיו במצרים ועזבו.
זה סיפור דתי וכל אחד בוחר אם להאמין לו או לא
זה סיפור דתי וכל אחד בוחר אם להאמין לו או לא
באותו הנושא: