12 תשובות
לא אחי שחרר זה לא רעיון טוב פלוס זה פלילי
שואל השאלה:
מה פלילי פה בדיוק? (אני שואל ברצינות אני רוצה לדעת)
מה פלילי פה בדיוק? (אני שואל ברצינות אני רוצה לדעת)
אנונימי
תמצא מישהי בגילך
לדעתי עדיף שלא, הפער ביניכם די גדול, לא כלכך מתאים
שואל השאלה:
השאלה אם הבעיה היא הפער או הגיל?
אם הגיל זה הבעיה אז אני בכיף אשמור איתה על קשר בתור ידידים כי היא גם אחלה בן אדם בלי קשר, ואז אולי בעתיד יהיה אפשר לדבר על לפתח את זה אם בכלל
השאלה אם הבעיה היא הפער או הגיל?
אם הגיל זה הבעיה אז אני בכיף אשמור איתה על קשר בתור ידידים כי היא גם אחלה בן אדם בלי קשר, ואז אולי בעתיד יהיה אפשר לדבר על לפתח את זה אם בכלל
אנונימי
היא בת חמש עשרה ואתה בן שמונה עשרה זה פער של מעל 3 שנים והיא קטינה אז זה לא חוקי
שואל השאלה:
אתה צודק, אבל מגיל 16 זה נחשב בסדר כי גיל 16 זה גיל ההסכמה ורק בין 14 ל-16 הפער של ה3 שנים נחשב
אם איני טועה
אתה צודק, אבל מגיל 16 זה נחשב בסדר כי גיל 16 זה גיל ההסכמה ורק בין 14 ל-16 הפער של ה3 שנים נחשב
אם איני טועה
אנונימי
שואל השאלה:
וחוץ מזה אני ממש לא בונה על קיום יחסי מין ישר ובטח ובטח שלא בזמן הקרוב
וחוץ מזה אני ממש לא בונה על קיום יחסי מין ישר ובטח ובטח שלא בזמן הקרוב
אנונימי
שואל השאלה:
וזה לא פער של 3 שנים אלא שנתיים וחצי כי היא כמעט 16 ואני כמעט 18 וחצי
וזה לא פער של 3 שנים אלא שנתיים וחצי כי היא כמעט 16 ואני כמעט 18 וחצי
אנונימי
שואל השאלה:
^אתה מבין שבגלל שאף פעם לא הייתי בקשר זוגי אני גם מגיע בלי ניסיון ואני לא יודע עד כמה זה יכול להיות בעייתי בהמשך... אם בכלל
^אתה מבין שבגלל שאף פעם לא הייתי בקשר זוגי אני גם מגיע בלי ניסיון ואני לא יודע עד כמה זה יכול להיות בעייתי בהמשך... אם בכלל
אנונימי
שואל השאלה:
אני בטוח שהיא מרגישה עם זה בסדר כי היא מאוד רוצה לקדם את זה, זה בא ממנה בעיקר..
אני פשוט לא סגור על עצמי
אני בטוח שהיא מרגישה עם זה בסדר כי היא מאוד רוצה לקדם את זה, זה בא ממנה בעיקר..
אני פשוט לא סגור על עצמי
אנונימי
תעשה מה שאתה מרגיש, אנחנו לא ממש יכולים להביע דעה מספיק טובה בהתחשב בכך שאנחנו לא מכירים אתכם ומה מצב הקשר ביניכם... אני אמרתי מה שאני חושב
באותו הנושא: