7 תשובות
זה תלוי כל אחת יש לה טעם שונה לי אישית לא ממש אכפת גובה אז 3
כי הייתי מעדיפה שלא יהיה נמוך ממני אבל אותו גובה שלי זה אחלה
כי הייתי מעדיפה שלא יהיה נמוך ממני אבל אותו גובה שלי זה אחלה
כל בת ודעתה, אישית אני חושבת של סטרייטיות יותר חשוב הגובה אבל שוב, כל אחת וההעדפה שלה
קצת תלוי אבל אצלי מאוד מעלה הגובה
10
האמת שאני ממש גבוהה אז לי זה קריטי שיהיה גבוה :)
שואל השאלה:
^ איזה גובה את ?
^ איזה גובה את ?
אנונימי
אצלי גובה ממש חשוב
לא חושבת שאצא עם מישהו נמוך ממני או בול באותו גובה כמו שלי
לא חושבת שאצא עם מישהו נמוך ממני או בול באותו גובה כמו שלי
באותו הנושא: