6 תשובות
תלוי תפקיד
יש תפקידים לתומכי לחימה טובים ויש כאלו שפחות ...
אני קיבלתי תפקיד במודיעין של פיקוד וויתרתי עליו כי זה חרא פשוט ובזבוז זמן
ממש תלוי בתפקיד
לא כי זה לא בשבילי
מעדיף לחימה.
אבל יש מלא תפקידים מעניינים שהם תומכי לחימה
לא, מלחתחילה לא הייתי מתגייס במבט אחורה
אנונימי