11 תשובות
אני איתך..
בטח שכדור, לא מרגישים טעם מגעיל.
ממש לא,

אני גם מעדיפה.
אני איתך. אני מסוגלת לבלוע כדור יותר בקלות מסירופ:)
לי לא אכפת
כדור זה אחלה של דבר d:
אני מעדיפה תרופה מרה ומגעילה >< חח אני לא אוהבת לשתות כדורים (לא שאני שותה ושאני גם לא ישתה:o)
לא.. ברור שעדיף כדור
גמאני
אני איתך.