6 תשובות
זה נכון,פשוט כל העשירים שם
אנונימית
כי יש שם דירות יקרות ובדרך כלל למי שיש כסף לדירה יקרה הוא בכללי עשיר
יש שם דירות יקרות יותר אז כן
בתל אביב בכללי כל הדירות יקרות,אבל בצפון יותר יקר וגם כל מי שגר שם טחון
שואל השאלה:
איזה באסה שאני לא עשיר..
אבל בכללי כול החיים בסרט גרים שמה ..
המחירים שם בשמיים לכן המקום נחשב יוקרתי ועשירים ומפורסמים גרים שם