9 תשובות
8
עדיין יש דמוקרטיה ואני מקווה שהמצב לא יישתנה
למרות שזה נראה שאנחנו בדרך לשם וזה מזעזע
8
בכללי 10
בתקופה האחרונה 1
8.
דיקטטורת בג"ץ מורידה 2 נקודות
7 כרגע עדיין יש ומקווה שככה ימשיך
7, כי אנחנו עדיין דמוקרטים
אם זה ימשיך אבל בקצב הזה זה יכול לרדת אבל הממשלה הבאה לפי הסקרים כנראה לא תהיה ימנית קיצונית ותהיה יותר דומה לממשלה הקודמת, ואז זה יעלה בחזרה
אנונימי