9 תשובות
8
עדיין יש דמוקרטיה ואני מקווה שהמצב לא יישתנה
למרות שזה נראה שאנחנו בדרך לשם וזה מזעזע
עדיין יש דמוקרטיה ואני מקווה שהמצב לא יישתנה
למרות שזה נראה שאנחנו בדרך לשם וזה מזעזע
8
בכללי 10
בתקופה האחרונה 1
בתקופה האחרונה 1
8.
דיקטטורת בג"ץ מורידה 2 נקודות
דיקטטורת בג"ץ מורידה 2 נקודות
7 כרגע עדיין יש ומקווה שככה ימשיך
8
0 זירו כלום
7, כי אנחנו עדיין דמוקרטים
אם זה ימשיך אבל בקצב הזה זה יכול לרדת אבל הממשלה הבאה לפי הסקרים כנראה לא תהיה ימנית קיצונית ותהיה יותר דומה לממשלה הקודמת, ואז זה יעלה בחזרה
אם זה ימשיך אבל בקצב הזה זה יכול לרדת אבל הממשלה הבאה לפי הסקרים כנראה לא תהיה ימנית קיצונית ותהיה יותר דומה לממשלה הקודמת, ואז זה יעלה בחזרה
אנונימי
באותו הנושא: