5 תשובות
תגידי תודה
שואל השאלה:
ב12 ליולי ^
ב12 ליולי ^
מתי את טסה
אתם יכולים להתכונן ביחד ולהיות בשיחת וידאו
הייתי בהופעה בלונדון, וממש התאכזבתי כל הקהל היה ממש שקט ובלאקפינק אמרו כמה פעמים להוריד את הטלפונים ולהנות מהמוזיקה ואף אחד לא הקשיב להן
לונדון לא יודעים איך להתנהג בהופעות רציני שהצבאסתי כלכך אז תשמחי שאת לא הולכת ללונדון כי היה מבאס רצח
לונדון לא יודעים איך להתנהג בהופעות רציני שהצבאסתי כלכך אז תשמחי שאת לא הולכת ללונדון כי היה מבאס רצח