12 תשובות
לא
לא
אנונימי
לא
לא
לא אבל אני בבית ספר דתי אז לפעמים יגידו לי לברך על משהו
כן לפעמים להודות לבורא עולםשנתן לנו אוכל
זה לא בגלל שאני קוקסינל שאסור לי לברר
כן אבל לא תמיד סוג של דברים מסויימים
לא אבל אני בבית ספר דתי והמורות מסתכלות עליי כמו חייזר שאני אוכלת משהו מבלי לברך
כמובן, מי שלא מברך - גזלן