4 תשובות
עדיף לבד
עדיף פנים
ופחות גוף :)
עדיף פנים
ופחות גוף :)
נכון שההיגיון אומר שלשים עם חברות אבל למען האמת ההפך הוא הנכון.
את צריכה לשים את רוב התמונות לבד ורק אולי אחת אחרונה עם חברות.
תשימי פנים ובגדים יפים / אותך בטבע / אותך עושה תחביב מסוים.
או אם המטרה שלך זה "משהו אחר" אז תשימי גם גוף או בגד ים וכאלה (לא שזה מעיד על מדהו על מי ששמה)
את צריכה לשים את רוב התמונות לבד ורק אולי אחת אחרונה עם חברות.
תשימי פנים ובגדים יפים / אותך בטבע / אותך עושה תחביב מסוים.
או אם המטרה שלך זה "משהו אחר" אז תשימי גם גוף או בגד ים וכאלה (לא שזה מעיד על מדהו על מי ששמה)
עדיף לבד לשים(:מה מחפשת בטינדר אבל?
אנונימי
באותו הנושא: