4 תשובות
עדיף לבד
עדיף פנים
ופחות גוף :)
נכון שההיגיון אומר שלשים עם חברות אבל למען האמת ההפך הוא הנכון.
את צריכה לשים את רוב התמונות לבד ורק אולי אחת אחרונה עם חברות.
תשימי פנים ובגדים יפים / אותך בטבע / אותך עושה תחביב מסוים.
או אם המטרה שלך זה "משהו אחר" אז תשימי גם גוף או בגד ים וכאלה (לא שזה מעיד על מדהו על מי ששמה)
עדיף לבד לשים(:מה מחפשת בטינדר אבל?
אנונימי