6 תשובות
לוריאל סבבה
שואל השאלה:
איזה של לוריאל? יש כמה
איזה של לוריאל? יש כמה
אסנס עם הפקק השחור
והתורכיז
וbe זה גפ פצצה יש להם של קטריס הם מעולים ברמה יוצאת דופן עולים 15-17 בערך
והתורכיז
וbe זה גפ פצצה יש להם של קטריס הם מעולים ברמה יוצאת דופן עולים 15-17 בערך
לוריאל אחלה
שלי לא הכי זול אבל לא יקר, יש לי את של לוריאל והוא פצצה. ממש אל תקני את של מייבלין הוא גרוע
אסנס עם הפקק השחור מעולה!!