8 תשובות
אני מסכימה עם קארמה, אם את עושה טוב יגיע אלי טוב בחזרה, אם את נותנת חרא את תקבלי חרא.
לכל ירידה יש גם עלייה!
קצת לא מדויק אבל יש בזה היגיון
חלקית.
שואל השאלה:
אם הייתי יכולה הייתי נותנת פרח לכולם
יונתן^ תקרא ותראה שלאו דווקא מסכימים עם זה
אם הייתי יכולה הייתי נותנת פרח לכולם
יונתן^ תקרא ותראה שלאו דווקא מסכימים עם זה
חלקית. אני כן מאמינה שדברים רעים קורים לפעמים כדי ללמוד מהם ואז זה יעזור לך לבנות עתיד טוב יותר
כן, אם אף פעם לא תרגיש רע לא תדע להינות ולהעריך את הטוב. תחשוב עכשיו, אתה לא כל יום שמח שאתה גר במדינה כמו ישראל, אבל אם היית עובר לפה מאפגניסטן אני די בטוח שכל יום היית חושב על זה ושמח מזה
באותו הנושא: