5 תשובות
לא הייתי אבל פשוט תזכירי לעצמך למה נפרדתם וכמה את לא צריכה אותו בחיים שלך
שואל השאלה:
,,
,,
אנונימית
אז אל תפגשי איתו??
כן.הייתי במצב כזה.
אל תיפגשי איתו אחרת זה יקרה.
אל תשברי לעצמך שוב את הלב עד שיצאת מהחרא הזה... אל תהי טיפשה.
אל תיפגשי איתו, תעברי הלאה.
מניסיון
אל תיפגשי איתו אחרת זה יקרה.
אל תשברי לעצמך שוב את הלב עד שיצאת מהחרא הזה... אל תהי טיפשה.
אל תיפגשי איתו, תעברי הלאה.
מניסיון
אני חושב שיש סיבה שאתם אקסים. הייתה זוגיות שלא הסתדרה ונגמרה. אני ממליץ לך שלא כדי להפגש ולדבר כי כמו שזה יכול להתחיל שוב זה יכול להגמר באותה צורה
באותו הנושא: