9 תשובות
כפרה עלייך
לא קיבלתי עבודות
ואין לי לימודים בשישי
ואין לי לימודים בשישי
לא כולם לומדים בשישי חחח
משיח משיח משיח
גם אני יש לי עבודת הגשה עד ליום ראשון של 20 % מהציון בשני מקצועות
תודה :) . אבל לעומת כל חופש בעבר אני זכרתי (!!!) לעשות את העבודה במתמטיקה
משאיר לשבת
סעמק
יואו נו
באותו הנושא: