9 תשובות
כפרה עלייך
לא קיבלתי עבודות
ואין לי לימודים בשישי
לא כולם לומדים בשישי חחח
משיח משיח משיח
גם אני יש לי עבודת הגשה עד ליום ראשון של 20 % מהציון בשני מקצועות
תודה :) . אבל לעומת כל חופש בעבר אני זכרתי (!!!) לעשות את העבודה במתמטיקה
משאיר לשבת
יואו נו