8 תשובות
לי לא, ככל שבן אדם מתקשר יותר עם אנשים אז הוא יותר חברתי
כן זה זול
לא אבל זה תלוי באיזה קטע
אם זה סתם ידידות אז זה בסדר
ממש לא מטריד. אנחנו בזוגיות אבל אין לנו בעלות אחד על השני. גם אם אני אוהב אותה הכי, זה חייב להיות משני הצדדים. ואם היא לא אוהבת אותי אז מה שווה כזו מערכת יחסים?
אז שתדבר כמה שבא לה, אם היא תרצה *אותי* היא תהיה איתי. ואם לא, אז באסה של החיים אבל זה מה יש וצריך ללמוד לתקן לב שבור.
הכל מתחיל ונגמר במח. חח
כן
אנונימי
כן