4 תשובות
עונה 7 זו העונה האחרונה.
לא חושבת שיהיה עוד
שואל השאלה:
סדרה ממש טובה לדעתי אבל עונה 7 הייתה הכי פחות טובה לדעתי ולא מובנת
לא
ותאמת אם ימשיכו כמו עונה 7 עדיף כבר שלא יעשו כי היא גרועה אם ימשיכו כמו העונות הקודמות מקווה שכן