7 תשובות
תנגבי איך שנוח לך העיקר שתנגבי
מלמטה למעלה...
אמאלה למה זה כזה חשוב?
שואל השאלה:
כי אמרו שאם מנגבים לא נכון זה יגרום לחיידקים ואינפקציות
אנונימית
זה חשוב כי אז החיידקים מגיעים לטוטה
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר פשוט להניח את הנייר ולתת לזה לספוג
ואז להוציא את זה אחרי כמה שניות? כי אין לי כוח להתעסק בחרא הזה
אנונימית
הדרך הנכונה למחוק תלויה בהעדפה האישית. באופן כללי, רוב האנשים נגועים מלפנים לאחור, מלמעלה למטה. זה עוזר להימנע מהעברת חיידקים מהפי הטבעת לנרתיק. בנוסף, חשוב להשתמש ברקמה נקייה ולנקות ביסודיות את האזור לאחר מכן. ניגוב מלמטה למעלה הוא גם אפשרות, רק הקפד להיות יסודי בניקוי האזור כולו.