14 תשובות
משחק מצוין למתחילים ביונטי זה יהיה משחק דו מימדי חלליות כזה
זה ממש בסיסי, אבל אפשר להוסיף לזה מלא אספקטים חדשים כל פעם וככה ללמוד דברים חדשים
שואל השאלה:
אני לא כלכך מתחיל אני מפתח כבר שנה וקצת אני מכיר את יוניטי טוב תודה רבה
אה אוקיי, אז הייתי מציע לעבור כבר לתלת מימדי, אפשר לעשות fps קטן
שואל השאלה:
ניסיתי לא ממזמן עבדתי עם 3 פרויקטים ב3 מימד וממש הגעתי לשלב של האנימציות ופרשתי כי זה היה מייגע
הפתרון המושלם לעייפות זה לקחת הפסקה, לא מעוניין בכללי אלא ממה שאתה עושה. תתאמן בינתיים על משחקים אחרים קלים יותר
שואל השאלה:
הבנתי תודה רבה
עשיתי עם חברה משחק על בת ספר כמו מונופול אבל לא לטלפון
שואל השאלה:
באיזה מנוע משחק השתמשתם?
מי?
שואל השאלה:
אתן
עשינו על דף נייר
שואל השאלה:
אה פספסתי את הלא לטלפון
^חח
אני יכולה לשלוח לך את הלוח ותעשה את זה באפליקציה
באותו הנושא: