5 תשובות
עשיתי בגרויות ממש ממזמן
אבל גם לי היה כתוב תוספת זמן למרות שלא אמור להיות
והייתי זכאית לזה בכל הבגרויות חחח
אל תשאלי שאלות, זה שלך- קחי את זה ותהיי בשקטטט לא לכולם יש התאמות.. (אני לדוגמה מאוד רוצה..)
שואל השאלה:
^ חחח בדקת בפורטל של משרד החינוך?
כי אף פעם לא השתמשתי בתוספת זמן כי חשבתי שאין לי ואז פתאום ראיתי שיש לי. אחותי אומרת שזה בגלל התאמות לקורונה שיש לכולם אז תבדקי..
אנונימית
בדקתי.. אין לי. באיזה כיתה את?
שואל השאלה:
יא
אנונימית