6 תשובות
באמת שלא
לא לגלח באיזורים כאלו, השיער ייצמח כהה ועבה יותר.
לא לגלח שם. אם יש אפשרות אז פשוט לעשות ליזר אבל לגלח שם זה חרא כי זה יצמח יותר מהר וגם שערות שחורות וזה מעצבן
עדיף לך ממש לחסוך כסף ללייזר אם תגלחי תהני יום רחד ותסבלי אחרי זה יגדל לך כפול
שואל השאלה:
שעווה זה טוב?
אנונימית