6 תשובות
תלוי מה קצב הצמיחה שלך
אנונימי
נראלי שבוע שבוע וחצי ככה...
לי זה ככהה בכל אופן
לא יודעת בקשר לצמיחה, אבל למה עם חוט? שעווה זה הרבה יותר נוח!
חחח לא מלחיצה.. דודה שלי קוסמטיקאית היא אמרה לי לעשות רק חוט אז אמרתיי!
מי שרוצה לעשות שעווה בכייף =)
למה את סתם מלחיצה "אפיי"!?!?!?!?!?
שעווה עושה קמטים!