4 תשובות
בוא נאמר ככה, 200% היה לך שטר מזויף בארנק בשלב מסוים. ואף אחד לא באמת בודק בעומק, שטרות זזים ממקום למקום אז אין לאף אחד זמן לשבת ולבדוק כל שטר ושטר. וזו לא בדיוק גניבה וגם לא עבירה פרקטית על החוק, אין לממשלה ממש מה לעשות עם זה גם אם מגלים.
ושמע אל תנסה לעשות את הטעות שאני עשיתי ולהזמין כי 99% יעקצו אותך.
ושמע אל תנסה לעשות את הטעות שאני עשיתי ולהזמין כי 99% יעקצו אותך.
1. מסתובבים בכמויות אתה צודק, קל מאוד לזהות אותם בתור אחד שהיה עובד בבית קפה
הכל תלוי בתאורה
2. כשאתה משלם בשטר מזוייף גם בלי ידיעתך אתה חד משמעית גונב את המקום - בסופו של דבר נרשמה קנייה מסויימת במחיר שלקחת וברגע שהשטר שלך מזוייף גרמת חוסר בקופה המדווחת מה שיכול להביא לבעיה לבעל הבית ולהכנסתו לכלא
הכל תלוי בתאורה
2. כשאתה משלם בשטר מזוייף גם בלי ידיעתך אתה חד משמעית גונב את המקום - בסופו של דבר נרשמה קנייה מסויימת במחיר שלקחת וברגע שהשטר שלך מזוייף גרמת חוסר בקופה המדווחת מה שיכול להביא לבעיה לבעל הבית ולהכנסתו לכלא
השטרות מזוייפים נמצאים בכמויות בעיקר בעיקר אצל זקנים
^^ המון תודה על המידע, למדתי משהו חדש.