5 תשובות
לוחצים חופשה שנתית וזה יורד לבד
אבל אני לא מחתימה בדוח 1 בתקווה שהם ישכחו
אבל אני לא מחתימה בדוח 1 בתקווה שהם ישכחו
שואל השאלה:
אצלי בגדוד ממש מלחיצים על זה אמרו לנו שפעם הבאה שמישהו לא מדווח יעלו אותו משפט גם מפקדים
אצלי בגדוד ממש מלחיצים על זה אמרו לנו שפעם הבאה שמישהו לא מדווח יעלו אותו משפט גם מפקדים
אנונימית
סימנו עלי חופש:(
ווי איזה הגזמה בחיים אצלנו לא איימו במשפט זה נורא מוגזם במקסימום המפקדת מזכירה
ווי איזה הגזמה בחיים אצלנו לא איימו במשפט זה נורא מוגזם במקסימום המפקדת מזכירה
שואל השאלה:
כן אבל לפי ההודעה שהמפקד שלי העביר גם מפקדים היו שוכחים לדווח והעירו על זה הרבה בזמן האחרון אז נראה לי כבר זה המגד התעצבן
כן אבל לפי ההודעה שהמפקד שלי העביר גם מפקדים היו שוכחים לדווח והעירו על זה הרבה בזמן האחרון אז נראה לי כבר זה המגד התעצבן
אנונימית
ממש קשוחים אה
באותו הנושא: