5 תשובות
לוחצים חופשה שנתית וזה יורד לבד
אבל אני לא מחתימה בדוח 1 בתקווה שהם ישכחו
שואל השאלה:
אצלי בגדוד ממש מלחיצים על זה אמרו לנו שפעם הבאה שמישהו לא מדווח יעלו אותו משפט גם מפקדים
אנונימית
סימנו עלי חופש:(
ווי איזה הגזמה בחיים אצלנו לא איימו במשפט זה נורא מוגזם במקסימום המפקדת מזכירה
שואל השאלה:
כן אבל לפי ההודעה שהמפקד שלי העביר גם מפקדים היו שוכחים לדווח והעירו על זה הרבה בזמן האחרון אז נראה לי כבר זה המגד התעצבן
אנונימית
ממש קשוחים אה