11 תשובות
אלכןהול רפואי 70 אחוז
רק מי מלח
בשום פנים ואופן לא אלכוהול או משחה
בשום פנים ואופן לא אלכוהול או משחה
משחה
אני מחטאת באלהוכול
מלח!! אל תקשיבי לאף אחד
אלכוהול הורג חיידקים שצריכים להיות בשביל להחלים ובנוסף מייבש את כל האוזן, זה לא טוב.
ומשחה בכלל לא
ומשחה בכלל לא
בדיוק^
בשום פנים ואופן לא לחטא עם אלכוהול.
אלכוהול יכול לגרום לנזק באיזור הניקוב.
אלכוהול אומנם הורג חיידקים רעים, אך הוא הורג גם טובים. כך שבמידה ואתה מחטא עגיל טרי או אינפקציה, האלכוהול יכול לגרום לכל האיזור לאבד את הצורה הטבעית של הגוף לרפא את האיזור.
אם אתה מחטא אינפקציה עם משחה אנטיביוטית, היא הורגת את החיידקים הרעים ונותנת לטובים להילחם על המקום. ובקשר לעגיל טרי, אתה נותן לגוף לרפא את הפצע הטרי הזה בעצמו, אחרת הוא לא יידע איך להתמודד עם הגוף הזר (העגיל). מי המלח והמשחה אלו רק אמצעי חיטוי לשמירת האיזור נקי ולדרבן את תהליך ההחלמה.
קחי בחשבון שניקוב זה בעצם פצע פתוח עם עגיל זר בפנים. הגוף יודע לטפל בפצעים שלנו באופן טבעי, אך אנחנו עוזרים לו בעזרת הטבע (כמו מי מלח) או הרפואה המודרנית (משחה מחטאת).
אלכוהול גם מייבש בקטע מטורף, ואיזורים מנוקבים אמורים להיות שומניים במקצת, אחרת כל העור סביב העגיל יתייבש לצלקת וקימוטים.
לחטא רק עם מי מלח.
אלכוהול יכול לגרום לנזק באיזור הניקוב.
אלכוהול אומנם הורג חיידקים רעים, אך הוא הורג גם טובים. כך שבמידה ואתה מחטא עגיל טרי או אינפקציה, האלכוהול יכול לגרום לכל האיזור לאבד את הצורה הטבעית של הגוף לרפא את האיזור.
אם אתה מחטא אינפקציה עם משחה אנטיביוטית, היא הורגת את החיידקים הרעים ונותנת לטובים להילחם על המקום. ובקשר לעגיל טרי, אתה נותן לגוף לרפא את הפצע הטרי הזה בעצמו, אחרת הוא לא יידע איך להתמודד עם הגוף הזר (העגיל). מי המלח והמשחה אלו רק אמצעי חיטוי לשמירת האיזור נקי ולדרבן את תהליך ההחלמה.
קחי בחשבון שניקוב זה בעצם פצע פתוח עם עגיל זר בפנים. הגוף יודע לטפל בפצעים שלנו באופן טבעי, אך אנחנו עוזרים לו בעזרת הטבע (כמו מי מלח) או הרפואה המודרנית (משחה מחטאת).
אלכוהול גם מייבש בקטע מטורף, ואיזורים מנוקבים אמורים להיות שומניים במקצת, אחרת כל העור סביב העגיל יתייבש לצלקת וקימוטים.
לחטא רק עם מי מלח.
אלכהול
שניהם טובים אבל לדעתי אלכוהול
מי מלח, להכין כל יום חדש. ולהפקיד
באותו הנושא: