, קיבלתי את ההודעה הזאת (השחרור ממחלקת הייבוא של המכס נכשל )
, קיבלתי את ההודעה הזאת (השחרור ממחלקת הייבוא של המכס נכשל )בAliExpress.פניתי למכס ולדואר ישראל ואין מענה רלוונטי. מדובר במשלוח שלא חורג בתשלום של המכס ותקוע בסטטוס הזה כבר מעל שבועיים כאשר זה משלוח מהיר שאמור לקחת 11 ימים מקסימום. אם מישהו נתקל במקרה דומה אשמח שתשתפו