7 תשובות
פשוט תתקשרי בראשון בבוקר ותגידי להם שאת לא יכולה להגיע ושיידחו לך
שואל השאלה:
מה אפשר להודיע באותו היום?
מה אפשר להודיע באותו היום?
שואל השאלה:
שךא יסכלו אותי באבנים
שךא יסכלו אותי באבנים
אל תדאגי לא באמת אכפת להם מתי תגיעי כל עוד את מגיעה.
יש שם גם ככה יותר מדי
אבל את כן צריכה להודיע ולבקש דחייה
יש שם גם ככה יותר מדי
אבל את כן צריכה להודיע ולבקש דחייה
שואל השאלה:
בגלל שנשמע שאתה מבין
להתאמן לדפר שבוע שבוע וחצי לפני זה בסדר?
אני רוצה לקבל ציון טוב ונראלי התחלתי מאוחר מידי
בגלל שנשמע שאתה מבין
להתאמן לדפר שבוע שבוע וחצי לפני זה בסדר?
אני רוצה לקבל ציון טוב ונראלי התחלתי מאוחר מידי
אני אגיד לך את האמת זה מאוד תלוי בך.
יש כאלו עם נטיה לראש אנליטי ולפתרון בעיות שילכו לדפ"ר בלי ללמוד ויוציאו 80+
ויש כאלו שצריכים תרגול (כמוני).
אני למדתי שבוע לפני, חצי שעה בממוצע ביום והוצאתי 60..
אם את טובה במתמטיקה והשאלות הצורניות האלו באות לך בקלות לא רואה סיבה לדאגה.
אבל אם בא לך ציון טוב שיבטיח לך מיונים איכותיים תלמדי שעה-שעה וחצי ביום ואני מאמין שתוציאי ציון מכובד.
בהצלחה
יש כאלו עם נטיה לראש אנליטי ולפתרון בעיות שילכו לדפ"ר בלי ללמוד ויוציאו 80+
ויש כאלו שצריכים תרגול (כמוני).
אני למדתי שבוע לפני, חצי שעה בממוצע ביום והוצאתי 60..
אם את טובה במתמטיקה והשאלות הצורניות האלו באות לך בקלות לא רואה סיבה לדאגה.
אבל אם בא לך ציון טוב שיבטיח לך מיונים איכותיים תלמדי שעה-שעה וחצי ביום ואני מאמין שתוציאי ציון מכובד.
בהצלחה
מותר פעם אחת לא להתייצב
תתקשרי בראשון ב7:30
תתקשרי בראשון ב7:30
באותו הנושא: