12 תשובות
טורפת
שואל השאלה:
אבל איך זה מתחבר עם המבנה גוף שלנו?
אין לנו שיניים כמו של חיה טורפת או תפרים בידיים כמו של חיות טורפות
אבל איך זה מתחבר עם המבנה גוף שלנו?
אין לנו שיניים כמו של חיה טורפת או תפרים בידיים כמו של חיות טורפות
יש לנו ניבים בדומה לחיות טורפות
יש לנו די הרבה שיניים טוחנות בדומה לחיות צמחוניות
אנחנו אוכלים כל
יש לנו די הרבה שיניים טוחנות בדומה לחיות צמחוניות
אנחנו אוכלים כל
לפיממה שאני יודעת אוכלי כל אבל לא ציידים, אוכלים שאריות של טורפים
ואין בני אדם מודרנים בטבע כי אבולוצוה אז זה קצת בעייתי לשאול
ואין בני אדם מודרנים בטבע כי אבולוצוה אז זה קצת בעייתי לשאול
אנחנו אומניבורים
האדם הוא חיה טורפת, כלומר חיה שצריכה לאכול חיים אחרים כדי לקיים את חייו. התזונה שלנו מבוססת על צריכת מזון מן הממלכה החיות, כגון בשר, דגים, עופות, חלבונים צמחיים וכדומה. אף על פי כן, אנו גם צריכים מזון צמחי ופירות וירקות כדי לקבל את הויטמינים, המינרלים והסיבים התזונתיים הנחוצים לגוף.
בניגוד לחיות צמחוניות שצריכות לקחת מזון ממקורות צמחיים בלבד ולא יכולות לעבור למזון חי.
נכון שלמבנה הגוף שלנו יש מאפיינים שונים ממבנה הגוף של חיות טורפות, אך המערכת העיכולית שלנו מאפשרת לנו לפענח ולעבוד מזון חי ולספק את הצרכים התזונתיים שלנו.
הליבה של התפקוד הזה נמצאת במערכת העיכול שלנו, הכוללת את המעי הדק, הקיבה והעורק הכתפיים, המסייעים בספיגת החומרים התזונתיים והכנסתם למערכת הזרועות והדם שלנו.
בנוסף, הגוף האנושי מתאים לצורכי ציד ואספנות במהלך האבולוציה. למשל, אפשרות לרוץ למרחקים ארוכים מאפשרת לנו לצוד ולאסוף מזון. בנוסף, חלקים מן הגוף שלנו, כמו הידיים והשיניים, עדיין משמשים לצרכים צידוניים וטפסניים, כגון טפיסת עצים וקבלת פרי מעץ.
כך שאפשר לומר שלמרות שאנו לא כולנו יכולים להיות מזינים על ידי מזון חי, הגוף שלנו מתאים לצרכים התזונתיים והמקצועיים שלנו באופן יעיל ויכול להשתמש במזון חי כחלק מהתזונה שלנו.
בניגוד לחיות צמחוניות שצריכות לקחת מזון ממקורות צמחיים בלבד ולא יכולות לעבור למזון חי.
נכון שלמבנה הגוף שלנו יש מאפיינים שונים ממבנה הגוף של חיות טורפות, אך המערכת העיכולית שלנו מאפשרת לנו לפענח ולעבוד מזון חי ולספק את הצרכים התזונתיים שלנו.
הליבה של התפקוד הזה נמצאת במערכת העיכול שלנו, הכוללת את המעי הדק, הקיבה והעורק הכתפיים, המסייעים בספיגת החומרים התזונתיים והכנסתם למערכת הזרועות והדם שלנו.
בנוסף, הגוף האנושי מתאים לצורכי ציד ואספנות במהלך האבולוציה. למשל, אפשרות לרוץ למרחקים ארוכים מאפשרת לנו לצוד ולאסוף מזון. בנוסף, חלקים מן הגוף שלנו, כמו הידיים והשיניים, עדיין משמשים לצרכים צידוניים וטפסניים, כגון טפיסת עצים וקבלת פרי מעץ.
כך שאפשר לומר שלמרות שאנו לא כולנו יכולים להיות מזינים על ידי מזון חי, הגוף שלנו מתאים לצרכים התזונתיים והמקצועיים שלנו באופן יעיל ויכול להשתמש במזון חי כחלק מהתזונה שלנו.
אוכלי כל בעלי ניבים ושיניים טוחנות לא קצת
טורפת
מה הקשר בן אדם יכול להיות צמחוני, לאכול רק מוצרי חלב גבינה,ביצים,ירקות,פירות ,קטניות,קמח ,תפוח אדמה,אגוזים. ויהיה לו את כל הויטמינים והוא יהיה שמח. זה החלטה של הבן אדם אם הוא צמחוני או אוכל בשר לא חייב בשר לאכול כל הזמן,גם באגוזים יש ברזל,חומוס ועוד.. . זה רק כי זה בתרבות מפעם לאכול בשר בגלל אבות אבותינו אנשי המערות. זה הכל. אם אנשים ובעולם ובממשלה במדינות היו אוהבים יותר חיות (עם חוקים)היום לדעתי כל חיה שהיא גדולה יותר מתרנגולת,או הודו.
כמו פרות,כבש,ברווז,ארנב. לא היו אוכלים בשביל בשר. החיות האלו יותר מידי אינטלגנטיות ומסכנות בשביל להאכל לדעתי. לכן אני אוכלת רק בשר עוף והודו כל החיים ולא נוגעת אף פעם בבשר בקר/כבש/וכדומה..
כמו פרות,כבש,ברווז,ארנב. לא היו אוכלים בשביל בשר. החיות האלו יותר מידי אינטלגנטיות ומסכנות בשביל להאכל לדעתי. לכן אני אוכלת רק בשר עוף והודו כל החיים ולא נוגעת אף פעם בבשר בקר/כבש/וכדומה..
אנונימית
טורפת אני חושבת
נחשב "אוכל כל", גם עכברים ועורבים מוגדרים ככה
כעיקרון אנחנו לקטים, לקטים ציידים
באותו הנושא: