6 תשובות
אין להם אומץ
חמאס ממש לא
נסראללה בספק אבל לא נראלי
שואל השאלה:
למה בתכלס שלא יהיה להם אומץ?
אנונימי
אם היה להם היו שולחים.אבל אין להם.
יש להם פיתות,חומוס ופול
לא, לא
יום טוב
הם לא יעשו את זה כי פשוט אין להם נשק גרעיני.