6 תשובות
אין להם אומץ
חמאס ממש לא
נסראללה בספק אבל לא נראלי
נסראללה בספק אבל לא נראלי
שואל השאלה:
למה בתכלס שלא יהיה להם אומץ?
למה בתכלס שלא יהיה להם אומץ?
אנונימי
אם היה להם היו שולחים.אבל אין להם.
יש להם פיתות,חומוס ופול
יש להם פיתות,חומוס ופול
לא, לא
יום טוב
יום טוב
הם לא יעשו את זה כי פשוט אין להם נשק גרעיני.
באותו הנושא: