4 תשובות
תחסמי דחוף חיים
קצת קשה בלי הקשר כי זה כן יכול להתפרש בתור בדיחה לא מוצלחת אבל את מכירה אותו יותר ואם זה מרגיש בקטע של לקנא או לעורר בך איזה עניין תתרחקי
שואל השאלה:
זה היה בלי הקשר סתם באמצע השיחה, כי אני גם מהעיר הזאת שכתב
אנונימית
כמוש נאמר פה זה יכול להתקשר להמון דברים.. תמשיכי לדבר פשוט אתם עדיין לא בשלב רציני שצריכים להפסיק לדבר עם אחרים אז כניראה שזה מה שהוא עושה וזה בסדר
תמשיכי לדבר ובמדיה ויהיה עוד מספר דברי אמירה כאלו תעצרי אותו