9 תשובות
שואל השאלה:
לא לא איי קיו אני דווקא חכמה אבל aq וזה אמר לי כזה שזה יחסית גבוה ושאולי אני אוטיסטית
לא לא איי קיו אני דווקא חכמה אבל aq וזה אמר לי כזה שזה יחסית גבוה ושאולי אני אוטיסטית
אנונימית
תוכלי לשלוח לי בפרטי או לצרף פה קישור לשאלון?
שואל השאלה:
זה הקישור לשאלון
זה הקישור לשאלון
קישורים מצורפים:
אנונימית
iq אולי?
זה אומר שהאיי קיו שלך נמוך יחסית לממוצע
זה אומר שהאיי קיו שלך נמוך יחסית לממוצע
האשלונים האלה לא שווים כלום אני מאובחנת כאוטיסטית ורוב הדברים שם לא נכונים כלפיי בכלל
אנונימית
יצא לי 14 ואני מאובחנת בזה... הרבה מהדברים שם הם הכללות למשל לא כל האוטיסטים שמים לב לפרטים לא חשובים ולא לכל האוטיסטים יש דימיון מפותח ולא כל האוטיסטים מעדיפים להיות לבד
בסך הכל השאלון הזה לא באמת אומר משהו
בסך הכל השאלון הזה לא באמת אומר משהו
אנונימית
לא, שאלון זה לא אבחון.
זה אוצר שאת סתומה
אנונימית
עשיתי את זה גם יצא לי תוצאה טובה 17
באותו הנושא: