5 תשובות
אל תדאגי יש את כיפת ברזל וכוננות שם גבוהה מאוד כרגע, חוץ מזה הצפון זה אזור גדול ויש ממד אם זה מאוד מלחיץ אותך תבקשי לישון בממד ובאמת אל תדאגי יהיה בסדר
אם בא לך לדבר באהבה:)
זה מפחיד. מאוד. תנסי להתעסק בדברים אחרים כדי להוריד את הלחץ.. טיקטוק,סרט שאת אוהבת..
אם את רוצה תביאי לי את המספר שלך
בפרטי וכשתפחדי אני אדבר איתך וידיאו ..
אבא שלי גר בקיבוץ בארי בדרום שזה ממש סמוך לעזה ואני ממש מבינה אותך כי אני ממש מפחדת עליו ואני ממש בחרדות מזה
בפרטי וכשתפחדי אני אדבר איתך וידיאו ..
אבא שלי גר בקיבוץ בארי בדרום שזה ממש סמוך לעזה ואני ממש מבינה אותך כי אני ממש מפחדת עליו ואני ממש בחרדות מזה
שואל השאלה:
^חח מספר אני לא מביאה...
אבל אולי בהמשך הלילה אדבר איתך
תודה❤
^חח מספר אני לא מביאה...
אבל אולי בהמשך הלילה אדבר איתך
תודה❤
אנונימית