13 תשובות
הוא פשוט מייבש קצת. אני ממליצה לשים קרם לחות אנטי דלקתי עם חומצה סיליצילית/היאלרונית. ד"ר עור זאת חברה טובה.
שואל השאלה:
איך זה נקרא בדיוק? יש בסופר פארם?
כן
אני משתמשת בקרם לחות של ד"ר עור הכחול.
זה מיועד לעור אדמומי, מגורה עור בעייתי ורגיש כי גם לי יש עבר.
הרופא עור שלי המליץ לי להשתמש בבוקר ובערב בסבון פנים הכחול של ד"ר עור ואחרי זה לשים קרם לחות כי גם הסבון מייבש קצת אבל הוא מנקה.
כשהעור מזהה יובש המטרה שלו היא להפריש שומנים כדי לאזן והשומנים יוצרים עוד לכלוך ועוד פצעונים בפנים ולכן חשוב דווקא אחרי ששמים סבון שמייבש עם המשחה או אחרי ששמים משחה לשים גם קרם לחות.
זה כי הוא מייבש ככה זה מעלים את החצקונים
^הייבוש עצמו הוא לא טוב בגלל זה רופאי עור ממליצים לשים קרם לחות בנוסף כדי למנוע הפרשה של עוד שומנים.
שואל השאלה:
איזה קרם לחות לא הבנתי
שואל השאלה:
צריך להשים את הקרם לחות עם המשחה או בבוקר אחרי שקמים?
מתי הוא אמר לך לשים את המשחה?
אני גם הייתי משתמשת בבנזק אבל אני לא זוכרת.
שואל השאלה:
לא הבנתי מי אמר
הרופא עור
מה ההוראות של השימוש?
בוקר וערב? רק בוקר? רק ערב?
שואל השאלה:
רק ערב לפני השינה
שואל השאלה:
ואז בבוקר אני מנקה את זה עם סבון פנים
יופי אז בבוקר אחרי שאת שמה סבון פנים תשימי קרם לחות. אני משתמשת בקרם לחות הכחול של ד"ר עור יש בכל סניף של סופר פארם.
את תרגישי את הקרם איך הוא משפיע על העור שלך במהלך כל היום את תרגישי שהעור שלך פחות שומני.