5 תשובות
באיזה תוכנת עריכה את עורכת?
מאיפה את לוקחת את הקטע
כי מנטפליקס זה לא נותן נראלי
אנונימית
שואל השאלה:
אני עורכת בcapcut אבל איך מורידים קטע מסידרה לטלפון?
אנונימית
את יכולה לפתוח את הפרק של הסדרה ביוטיוב\בנטפליקס ולצלם מסך
אם אין לך את האפשרות הזאת של לצלם מסך בהגדרות את יכולה להוריד אפליקצייה כזאת שמצלמת מסך :)
תחפשי ביוטיוב את השם של הדמות וscenepack
או באינסטגרם את השם של הסדרה וscenepack