16 תשובות
כן, אני :)
הרבה
חד משמעית כן
חד משמעית כן
כן
זה תלוי לכל אחד יש תיופי שהוא אוהב לדעתי יש הרבה יותר יפות ממנה
אני
^היא
כולן יפות!!
היא מאוד יפה אבל כן חדמש
ברור שיש ריף נאמן אגם רודברג רותם סלע יש כל כך הרבה ויש עוד המון בנות מהממות שהן לא מפורסמות
אנונימית
חדמש
מי זאת
יופי זה בעיני המתבונן
כן ראיתי ברכבת לתא מלא בנות יפות
ברןר
די עם ההייפ הזה סביב מאיה קיי
מי שלא מפרגן לא מקנא לה למה אם מישהו מעביר ביקורת כולם כותבים שזה מקנאה,
היא יפה והכל אבל ההתנהגות שלה מורידה ותמיד יש יותר יפות
מי שלא מפרגן לא מקנא לה למה אם מישהו מעביר ביקורת כולם כותבים שזה מקנאה,
היא יפה והכל אבל ההתנהגות שלה מורידה ותמיד יש יותר יפות
אנונימית
באותו הנושא: