26 תשובות
אין דבר כזה יופי
יופי זה לא משהו מוגדר אי אפשר לענות על השאלה הזו
שואל השאלה:
בטח שזה מוגדר.
אנונימי
מאיפה הבאת את זה?
זה לא נכון, ואם כן זה פוגע בי מאוד.
היופי לא נמדד לפי רמת החוכמה
^^^מה פתאום,
אני יכולה לראות מישהו ובשבילי הוא יראה ואו
ובשביל מישהו אחר הוא יראה לא טוב
מנסים לתת הגדרות ליופי אבל אין לזה באמת הגדרה.
מה?
שואל השאלה:
^^דיי נו, יש אנשים שבבירור רוב האנשים יגידו שהם יפים וכאלה שרוב האנשים יגידו שהם לא. יש עניין של טעם, אבל זה לא משתנה אקראי לחלוטין.
אנונימי
יש גם אנשים שמקבלים את שניהם
שואל השאלה:
בכל כלל יש יוצא מן הכלל... אני מדבר באופן כללי.
אנונימי
ככול שאתה מתבגר היופי שלך משתנה אבל חוכמה נשארת לנצח
שואל השאלה:
אף אחד לא הולך לישון בלילה יפה וקם בבוקר מכוער.
אנונימי
אבל אנשים הולכים לישון בגיל 20 ובגיל 30 ולא נראים אותו הדבר ברו.
זה הכוונה
שואל השאלה:
בסדר מי שנראה טוב בגיל 18 כנראה עדיין יפים בגיל 20 ובגיל 30.
אנונימי
אולי לא
יש חצקונים
שואל השאלה:
נכון, אולי גם נשרפו לו הפנים ועכשיו הוא מלא צלקות. תמיד יש מקרים. לרוב זה המצב.
אנונימי
בדיוק
אבל פעם הוא היה יפה וחכם היום הוא רק חכם
שואל השאלה:
לא נראה לי שהבנת, אבל לא משנה
אנונימי
זה לא בהכרח
שואל השאלה:
לא אמרתי בהכרח אלוהים ישמור, זה לא מתמטיקה
אנונימי
לפעמים אנשים מכוערים משקיעים בלמידה שלהם כי אין להם את פריוולגית היופי, הם לא מקבלים יחס טוב יותר כי הם יפים, אז הם נאלצים להשקיע בדברים אחרים, ללמוד, לדאוג לעתיד ולהיות כשרוניים.

וגם, יש מספר מכובד של אנשים יפים שנהפכים להיות מטומטמים בגלל היופי, יופי עצמי שלך יכול לטמטם אותך מרוב התנשאות או נרקיססיטיות.
זה ממש לא נכון
יופי וחוכמה זה עניין של טעם
יופי יכול להיות נורא אובייקטיבי בהמון דרכים, ההבחנה בין יופי לכיעור טבועה בנו
שואל השאלה:
^תודה רבה.
אנונימי
אבל זה לא נכון... אני מכירה אנשים מכוערים שהם מטומטמים וחכמים שהם יפים
לא בהכרך
זה לא נכון