115 תשובות
פחות
אנונימית
ברור
אנונימי
שואל השאלה:
היא שואלת למה זה לא בסדר?
היא שואלת למה זה לא בסדר?
לא
לא
לא.
אנונימית
כי עוד שנה אתה תהיה מבוגר והיא עדיין קטינה
אנונימית
לא
אולי אחרי 6 שנים
אולי אחרי 6 שנים
המוח של ילד בן 17 והמוח של ילדה בת 14 הוא שונה.
רמת בגרות שונה, רמת התייחסות שונה למציאות וזה לא כזה מתאים..,
רמת בגרות שונה, רמת התייחסות שונה למציאות וזה לא כזה מתאים..,
זה לא בסדר כי זה חוקי רק בקושי וכי שניכם במקומות ממש אחרים בהתפתחות המנטלית שלכם.
לא
פחות
לא מתאים
לא
ממש לא
לא ממש
כע זה סבבה
ממש לא
לא מה
כן
ליטרלי די עם השאלות המפגרות האלה. יש לך עוד 500 כאלה בכל האתר, תיכנסי למנוע חיפוש ותחפשי את השאלה הזאת כי וואללה, זה מתחיל להראות כמו ספאם בשביל להגיע לחמות.
ובשביל שלא ימחקו לי, לא. לא מתאים. את יכולה לראות את עצמך עם בן 17 שמסיים תיכון עוד מעט ועוד אפילו מתחיל צבא?
ובשביל שלא ימחקו לי, לא. לא מתאים. את יכולה לראות את עצמך עם בן 17 שמסיים תיכון עוד מעט ועוד אפילו מתחיל צבא?
ממש לא אמאלה הבן רוצה משהו אחר והבת רוצה משהו אחר
פחות הולך לדעתי
אבל אם מסתדרים אז למה לא
אבל אם מסתדרים אז למה לא
חוץ מהפער בין הגילאים
וההבדל בין התפיסה
זה גם לא חוקי
וההבדל בין התפיסה
זה גם לא חוקי
זה כן חוקי אבל פחות ריאלי
הטווח גילאים סבבה הבעיה שאתם קטנים מידי אם הייתם 20 ו- 23 זה היה נחמד יותר
הטווח גילאים סבבה הבעיה שאתם קטנים מידי אם הייתם 20 ו- 23 זה היה נחמד יותר
^זה לא. היא מתחת לגיל ההסכמה. הוא מעל.
לא
השואלת שאלות וזה,
גיל ההסכמה מתייחס אל יחסי מין. לא אל זוגיות באופן כללי.
מה שכן שיש מה שנקרא בעילה אסורה בהסכמה , מה שזה בתכלס אומר זה שכל עוד הצד השני לא בן 18+ , ויש סך הכל הפרש של מקסימום 3 שנים בין שני הצדדים , ושני הצדדים מעל גיל 14 ? זה חוקי לחלוטין. ככה שכן, חוקי זה כן .
האם זה בסדר? פחות ביחס לשלבים שכל אחד מהם נמצא בהם.
גיל ההסכמה מתייחס אל יחסי מין. לא אל זוגיות באופן כללי.
מה שכן שיש מה שנקרא בעילה אסורה בהסכמה , מה שזה בתכלס אומר זה שכל עוד הצד השני לא בן 18+ , ויש סך הכל הפרש של מקסימום 3 שנים בין שני הצדדים , ושני הצדדים מעל גיל 14 ? זה חוקי לחלוטין. ככה שכן, חוקי זה כן .
האם זה בסדר? פחות ביחס לשלבים שכל אחד מהם נמצא בהם.
זוג של מה? אפילו שיעורי בית אתם לא יכולים לעשות ביחד ._.
^^תהיה בטוח שאם הוא יוצא עם בת 14 זה לא רק בשביל אהבה
ברורר
לא כל כך לדעתי.
בגלל שבני 17 לא מחפשים את מה שבני 14 מחפשים, ברוב המקרים אם לא בכל.
זה יכול להביא להמון חיסרונות והייתי ממליצה שאם כבר אז מישהו בסביבות הגיל שלה, 14-15.
בגלל שבני 17 לא מחפשים את מה שבני 14 מחפשים, ברוב המקרים אם לא בכל.
זה יכול להביא להמון חיסרונות והייתי ממליצה שאם כבר אז מישהו בסביבות הגיל שלה, 14-15.
כן, זה בסדר.
אני הייתי אז בן 17 והיא בת 14 ואנחנו ביחד כבר 3 שנים.
היא חגגה לא מזמן 17 ואני בן 20. ואנחנו מאושרים.
אז כן, זה בסדר גמור.
אני הייתי אז בן 17 והיא בת 14 ואנחנו ביחד כבר 3 שנים.
היא חגגה לא מזמן 17 ואני בן 20. ואנחנו מאושרים.
אז כן, זה בסדר גמור.
אנונימי
לא
אם מישהו בגיל שלי יצא עם מישהי בת 14 זה יהיה מזעזע
לא
אני גם מכירה מישהי שאנחנו חברות אבל לא כל כך טובות שהיא בת 14 והיא יצאה עם מישהו בן 17 והוא ונגע בה הרבה כל הזמן וחיטט לה בטלפון וההורים שלה בכלל לא יודעים עליו
ואז היא נפרדה ממנו והוא מסתובב הרבה ליד הבית שלה
קיצר עדיף שלא
אני גם מכירה מישהי שאנחנו חברות אבל לא כל כך טובות שהיא בת 14 והיא יצאה עם מישהו בן 17 והוא ונגע בה הרבה כל הזמן וחיטט לה בטלפון וההורים שלה בכלל לא יודעים עליו
ואז היא נפרדה ממנו והוא מסתובב הרבה ליד הבית שלה
קיצר עדיף שלא
אנונימית
לא
פחות פחות
לא
ולמה?
אתם במקומות שונים בחיים
הוא עוד שנייה מתגייס והיא עדיין לא עלתה לתיכון
הוא יותר רוצה מין בדרך כלל בגילאים האלה והיא לא בהכרח מוכנה ויודעת
אז לדעתי לא
ולמה?
אתם במקומות שונים בחיים
הוא עוד שנייה מתגייס והיא עדיין לא עלתה לתיכון
הוא יותר רוצה מין בדרך כלל בגילאים האלה והיא לא בהכרח מוכנה ויודעת
אז לדעתי לא
לדעתי זה סבבה, לאהבה אין גיל.
תשאלי את בן זיני בצחוק
ממש תלוי ועדיף שלא
אם הפער הוא מעל שלוש שנים זה לא חוקי
אם הפער הוא מעל שלוש שנים זה לא חוקי
לא
לא כי את קטנה מידי
ובגלל שעוד שנה שהוא יהיה בן 18 זה לא יהיה חוקי
ובגלל שעוד שנה שהוא יהיה בן 18 זה לא יהיה חוקי
אה לא
לא אחותי לא
אני אישית חושבת שלא, ההפרש גדול מידי ובעיקר כי עוד לא הרבה זמן הוא יהיה בן 18
לא
לא היא בכיתה ח ואתה תיכון
מה זה כיאילו ט ו יא?
ח ויא^^
אוו מזה אהבה שלי לפניי דקה היא הייתה בכיתה ז אתה עוד דקה מסיים לימודים והיא רק התחילה
מבחינה חוקית זה חוקי.
אני יודע שהיא רוצה
ממש לא
ילדה בת 14 לא יודעת מה היא רוצה ולא מבינה את המשמעות לדבר כזה
את ההתחייבות
וחוץ מזה הוא בן 17 קצת יותר מבין יכול לעשות לה משהו והיא מרוב התאהבות היא תיהיה עיוורת ותתין לו לעשות את זה
היא תצטער על זה
ילדה בת 14 לא יודעת מה היא רוצה ולא מבינה את המשמעות לדבר כזה
את ההתחייבות
וחוץ מזה הוא בן 17 קצת יותר מבין יכול לעשות לה משהו והיא מרוב התאהבות היא תיהיה עיוורת ותתין לו לעשות את זה
היא תצטער על זה
לא, אלו אמנם "רק" 3 שנים אבל אלו די תקופות שונות. זו מישהי שרק התחילה חטיבה עם מישהו שעוד מעט מסיים תיכון.
לדעתי כן
לא
אנונימי
לא
תלוי מי האנשים
בוא נבדוק לפי חוק החלקי שתיים פלוס שבע שקובע מה הגיל המינימלי והאידיאלי שאיתו הזכר יכול להיות בזוגיות:
(17/2)+7=16.5
הגיל המינימלי האידיאלי שאיתו הזכר יכול לצאת הוא 16.5 ומעלה, לא 14.
(17/2)+7=16.5
הגיל המינימלי האידיאלי שאיתו הזכר יכול לצאת הוא 16.5 ומעלה, לא 14.
למה ליטרלי כל מי שאמר כן זה ילדות בנות 15
אנונימית
לא אמאלה
הפרש הגילאים בסדר ונורמלי אבל יותר יתאים אם הם אינם קטינים.
לא זה ככ לא בסדר כיאלו גם מה הקשר אתה בכיתה יא והיא בח
לא
אנונימית
youre a victim
לא, גם אם זה היה הפוך לא
אנונימית
ההפרש לגמרי בסדר פשוט בגילאים האלה כל אחד רוצה ומצפה למשהו אחר וזה לא מתאים אני בטוחה שאם הייתם קצת יותר גדולים זה היה מהמם
ממש לא מה
זה לא בסדר כי בעוד שנה זאת תהיה התרדה מינית אחרי שהוא עובר את גיל 18
לא
אם זה ח' ו י"א אז לא אבל אם זה ט' ו י"א אז סבבה
לדעתי זה בסדר זה 3 שנים.. יש גם זוגות של 23 ו17.. זה שזה 3 משמעותיות זה נכון לגמרי אבל אם אתם אוהבים אין סיבה שלא
לא לדעתי, אבל בסופו של דבר כולם עושים מה שהם רוצים
בגיל הזה אני חושבת שעדיין זה מוקדם מידיי לפער בגילאיים
זה בסדר ולא בסדר בו זמנית, אני אשמח להמשיך לפרט בפרטי אם תרצי
כעקרון, הייתי אומרת שגילאים של למשל 16 ו17 או 16 ו18.. במינימום 17 ו15 אבל 14 ( וכן, לפעמים גם 15, תלוי בהפרש חודשים והכל .. ) 14 זה גיל שבאמת מאוד שונה מ17 מבחינה מנטלית, פיזית, גופנית.. זה הורמונים אחרים, זה מקום אחר וחיים אחרים. לא עושים ועוסקים בדרך כלל גם באותם תחומים והצורת חשיבה די שונה. 14 , זה גם בדרך כלל אזור חטיבה של כיתה ז'-ח' אם אני לא טועה. 17 זה כבר אזור י'א י'ב. זה מקום אחר גם מבחינה לימודית מה שהופך את זה לקצת אולי לא נעים
אבל מבחינה חוקית.. ממה שאני יודעת , 17 ו14 זה על הגבול כביכול אבל כן אפשרי. פשוט אני אישית לא מציעה כי אולי כדאי ללכת לכיוון גילאים שיותר בסביבות הגיל שלך בייחוד בגילאים מתחת ל18
זה בסדר לדעתי..
זה כולה 3 שנים הפרש... זה לא כזה הרבה. זה בסדר, אבל אולי כדי לחכות עוד כמה שנים אם הם באמת רוצים להפוך את זה לקשר אמיתי. אני חושבת שגיל 14 זה פשוט יכול להיות קצת מוקדם לנערה, גם אם היא לא שמה לב. הוא יכול לגרום לה לעשות דברים שלא מותאמים לגילה חלילה
לא חיים
עוד שאלה אחת כזו ואני משמיד את הסטיפסאים
כן
אבל צריך להזהר ממש שלא ינצל אותך
אל תעשו שום דבר מיני ואם הוא מבקש להפרד דחוף!!
חשוב לספר כל דבר שקורה ביניכם לאמא ולשים לב לדגלים אדומים מההתחלה, מדברת מנסיון
שיהיה לכם בהצלחה ❤
אבל צריך להזהר ממש שלא ינצל אותך
אל תעשו שום דבר מיני ואם הוא מבקש להפרד דחוף!!
חשוב לספר כל דבר שקורה ביניכם לאמא ולשים לב לדגלים אדומים מההתחלה, מדברת מנסיון
שיהיה לכם בהצלחה ❤
אנונימית
לא.
1. זה לא חוקי.
2. בגיל הזה, 3 שנים זה הפרש עצום, עוד 3 שנים זה יהיה טיפה יותר הגיוני, גם זה גבולי.
1. זה לא חוקי.
2. בגיל הזה, 3 שנים זה הפרש עצום, עוד 3 שנים זה יהיה טיפה יותר הגיוני, גם זה גבולי.
חוקית כן, אבל מה יש לבחור בן 17 לחפש בילדות בנות 14
לא חושבת
לא לא מתאים
לדעתי פחות מתאים
^^ סנייפר
זה לא חוקי.
כל יחסים בין-אישיים שכוללים יחסי מ*ן או יחסים רומנטיים צריכים להיעשות בהסכמה, ולפי חוק גיל ההסכמה אם אחד מהצדדים בגיל של בין 14 ל-16 צריך להיות הפרש גילאים שלא עולה על 3 שנים (אפילו ביום).
כך שזה לא חוקי
זה לא חוקי.
כל יחסים בין-אישיים שכוללים יחסי מ*ן או יחסים רומנטיים צריכים להיעשות בהסכמה, ולפי חוק גיל ההסכמה אם אחד מהצדדים בגיל של בין 14 ל-16 צריך להיות הפרש גילאים שלא עולה על 3 שנים (אפילו ביום).
כך שזה לא חוקי
כן
אוי ואבוי
לא.
לא.
ממש ממש לא אחותי הייתה תמימה והייתה בזוגיות כזאת הוא הרס לה תחיים
אנונימית
לא
ההפרש בגילאים שלכם משמעותי ואתם במקום אחר בחיים זה למה.
ההפרש בגילאים שלכם משמעותי ואתם במקום אחר בחיים זה למה.
כן מה הבעיה
לא
לא
אמאלה לא
פדופדדופדופדופיליה
לא זה שני עולמות אחרים
לא
חלאס כבר עם השאלות המפגרות האלה בשביל להגיע לחמות ובשביל שלא ימחקו לא...בין גיל 17 לגיל 14 יש הבדל מאוד גדול....
אנונימי
באותו הנושא: