9 תשובות
שואל השאלה:
20??
תראי אולי לדעתך זה בסדר לי זה חודר לאישיות וגורם לי להיסגר כלפיהם ואז הם מתפלאים שאני לא מספרת כלום א נ שונאת שמחטטים לי בחיים האישיים
20??
תראי אולי לדעתך זה בסדר לי זה חודר לאישיות וגורם לי להיסגר כלפיהם ואז הם מתפלאים שאני לא מספרת כלום א נ שונאת שמחטטים לי בחיים האישיים
תקשיבי אם היא לא מקשיבה את יכולה לספר למשהו מהבית ספר שידבר איתה על זה אני בטןחה שידברו . אבל מצד שני אם את לא רוצה לדבר עם זה עם משהו משם אז אין מה לעשות היא תמשיך בשלה
אנונימית
מבין לגמרי, קודם את צריכה להבין שזה מתוך דאגה ואהבה, אחרי זה תנסי להסביר לה איך את מרגישה לגבי זה , מקווה שהיא תבין, בהצלחה!
שואל השאלה ^
זה לא בסדר ואני לא אוהבת את זה, אבל בסך הכל הם דואגים לי ועם כל מה שהולך ברשת זה הגיוני לחלוטין. עם היו לי ילדים בהחלט הייתי עושה את זה אבל עד גיל 18 כי הם כבר יהיו גדולים, אבל כן זה לגיטימי סך הכל:)
זה לא בסדר ואני לא אוהבת את זה, אבל בסך הכל הם דואגים לי ועם כל מה שהולך ברשת זה הגיוני לחלוטין. עם היו לי ילדים בהחלט הייתי עושה את זה אבל עד גיל 18 כי הם כבר יהיו גדולים, אבל כן זה לגיטימי סך הכל:)
תגידי לה שאת רוצה פרטיות וזה שהיא בודקת לך את הטלפון רק גורם לך להיסגר יותר
אל תתני לה זה עבירה על הפרטיות שלך זה לא בסדר
אני בת 20 ואמא שלי עושה לי את זה, זה לגיטימי לחלוטין, והגיוני הם סך הכל דואגים לך
שואל השאלה:
אין דיברתי איתה על זה ואח שלי אומר שזה לטובתי בגללה אני משקרת לה כלכך הרבה והיא לא מבינה שזה בגללה
אין דיברתי איתה על זה ואח שלי אומר שזה לטובתי בגללה אני משקרת לה כלכך הרבה והיא לא מבינה שזה בגללה
תגיד לה שהיא חודרת לך לפרטיות וכמו שהיא רוצב שתכבד אותה ותשמור על הפרטיות שלה שהיא תכבד גם.
ואם זה לא עוזר תגיד נגיד לאח שלה והוא יעשה איתך שיתוף פעולה עם זה
ואם זה לא עוזר תגיד נגיד לאח שלה והוא יעשה איתך שיתוף פעולה עם זה
אנונימית
באותו הנושא: