10 תשובות
שואל השאלה:
יכול להיות למעלה אבל זה ממש מרגיש שזה ליד הדלת שלי מישהו עובר והולך עובר והולך
אנונימית
תנעלי את הדלת שלך קודם כל
ואם את חושדת שזה פורץ אז להתקשר למשטרה ולדווח להם על זה
יש לך חיה
או מהשכנים או שמישהו קם
תבדקי בזהירות
אם את בבניין יכול להיות מלמעלה
תהיי עם חברה או משהו בשיחה ואז תבדקי מה זה
אולי את הוזה?
או מהקומה למעלה
יכול להיות מהשכנים למעלה
ממליץ לך לצעוק.. מה הכי גרוע שיכול לקרות?
תעירי מישהו ממשפחתך?
ואם זה באמת חס ושלום "פורץ." הערת את המשפחה והופלה הוא בורח.
או אם את אמיצה מספיק תפתחי את הדלת לראות מי זה
באותו הנושא: