10 תשובות
יש לי, ולכן אני אומרת שזה מיותר
זו הוצאה ענקית שלא נגמרת. עוד תקליט ועוד תקליט. את קונה חדשים ושוכחת מהישנים. אף אחד לא אמר שתשתמשי בפטיפון בתדירות שתצדיק את ההוצאה הזו.
אפשר לשמוע שירים דרך הטלפון, רמקולים וטלוויזיה. דרך נוספת לשמוע מוזיקה לא חסר לך, תאמיני לי
שואל השאלה:
וואי כמה דעות מפוצלות:(
אני אשתמש בזה, אני שומעת המון אלבומים
שואל השאלה:
תודה, אני אחשוב על זה
זה ממש יפה ומיפה את החדר אבל זה סתם הוצאה ענקית לא שווה את המחיר
שואל השאלה:
אני מתכננת לקנות פטיפון ב350 שח אגב
שואל השאלה:
לא ב1000 שח או משהו כזה
רק תקחי בחשבון שפטיפון טוב זה בין איזה 700-1,200 שקלים וכל תקליט זה איזה 100 שקל
זה הוצאה מאוד גדולה והיא באמת לא נגמרת
^^ הפטיפונים הזולים לרוב לא טובים והורסים את התקליט אז אני לא ממליצה עליהם בכלל
באתי לכתוב ישר כן אבל במחשבה שנייה תנסי לחשוב רגע
את תשתמשי בזה? או שאת רק רוצה את זה לאסתטיקה?
יש לך אלבומים שאת אוהבת או שאת יותר בן אדם של שיר אחד?
אם ממש בא לך תעשי את זה
אני לא הייתי קונה כי זה עולה מלא ואני לא כזאתי מתעניינת בלאסוף תקליטים
אבל זה יכול להיות אחלה תחביב
חד משמעית, בין הקניות הכי טובות שלי