4 תשובות
תעשי עם כולם במקום גדול על אוכל יהיה לך כייף
שואל השאלה:
^יש לי גינה גדולה זה טוב?
^יש לי גינה גדולה זה טוב?
אנונימית
אני לדוגמה עשיתי יום הולדת בפאב בקיבוץ ועלה לי 400 לערב והאוכל והשתייה והכל אני קניתי
תעשי עם כולם או בגינה או שתשלמי על מועדון כזה
באותו הנושא: