23 תשובות
איפה את משרתת ?
שואל השאלה:
20
20
אנונימית
שואל השאלה:
בדרום
בדרום
אנונימית
את צריכה להיות מאושפזת בכפייה לא להסתובב עם נשק
אנונימי
שואל השאלה:
זה מפחיד שאני בקו שלא קורה בו הרבה פתאום לדעת שהדרך הביתה והדרך לבסיס זאת זירת קרב ויותר מסוכן מפעילות צבאית ושזה על אחריותך.. לזה התכוונתי לא בקטע להלחליץ כי זה לא משהו שאני רגילה אליו בשגרה כמו לוחמים אחרים אולי
זה מפחיד שאני בקו שלא קורה בו הרבה פתאום לדעת שהדרך הביתה והדרך לבסיס זאת זירת קרב ויותר מסוכן מפעילות צבאית ושזה על אחריותך.. לזה התכוונתי לא בקטע להלחליץ כי זה לא משהו שאני רגילה אליו בשגרה כמו לוחמים אחרים אולי
אנונימית
שואל השאלה:
למה מאושפזת בכפיה? מה עובר עליך
למה מאושפזת בכפיה? מה עובר עליך
אנונימית
שואל השאלה:
אתם יודעים.. לוחמים בסהכ ילדים שסיימו תיכון וקיבלו נשק ליד גם לנו מותר לפחד
אתם יודעים.. לוחמים בסהכ ילדים שסיימו תיכון וקיבלו נשק ליד גם לנו מותר לפחד
אנונימית
התכוונתי כיאלו איזה לוחמה את משרתת
שואל השאלה:
איסוף קרבי
איסוף קרבי
אנונימית
את יודעת ילדים לא חייבים להתגייס ללוחמה
מה איסוף קרבי תוכלי להסביר לי ?
שואל השאלה:
לוחמת איסוף קרבי,
כמו מודיעין שדה של פעם 05 עם השלמה ל07
לוחמת איסוף קרבי,
כמו מודיעין שדה של פעם 05 עם השלמה ל07
אנונימית
עדיין לא יודעת מה זה
אני חס וחלילה לא באה אלייך בטענות של למה ולמה ואיך
אני חושבת שחששות של להיות לוחמת זה בכל לוחם רק שהם לא מראים את זה כמו שרשמת פה כי זה חדש לי כי בדרכ לוחמים אומרים לי מישהו צריך לשמור על המדינה ולהראות קצת יותר כוח נפשי
ואת צריכה לזכור שאת לוחמת שלימדו אותך לוחמה בדרכים אני בטוחה שלא קלים שאת העליון מאשר אלה שאת חוששת מהם אני מקווה שיהיה טוב כי אם את תרגישי חלשה פתאום מול אותם האנשים זה יחליש אותך וחס וחלילה שלא יהיו תקריות
אני חושבת שחששות של להיות לוחמת זה בכל לוחם רק שהם לא מראים את זה כמו שרשמת פה כי זה חדש לי כי בדרכ לוחמים אומרים לי מישהו צריך לשמור על המדינה ולהראות קצת יותר כוח נפשי
ואת צריכה לזכור שאת לוחמת שלימדו אותך לוחמה בדרכים אני בטוחה שלא קלים שאת העליון מאשר אלה שאת חוששת מהם אני מקווה שיהיה טוב כי אם את תרגישי חלשה פתאום מול אותם האנשים זה יחליש אותך וחס וחלילה שלא יהיו תקריות
מה זה אלאור עזריה אני לא איתכם
האמת מבינה אותך
פשוט תשתדלי לשים לבד למשהו חשוד
פשוט תשתדלי לשים לבד למשהו חשוד
בתור אחד שנפל מלוחמה אני ממש לא מפחד להיות על מדים, לפני שבוע עליתי על אוטובוס מפוצץ ממש דחפתי מישהו כדי להיכנס לא ידעתי אז לאן אני נכנס ואז שהרמתי אץ הראש אני רואה משהו כמו 20 פרצופים מסתכלים עליי לא יודע נראה לי הלכו להפגנה אבל עליתי על אוטובוס מפוצץ ערבים ברמה שאני עומד כי אין מקום שמרתי על קור רוח לא הבעתי פחד תמיד המפקץ שלי היה אומר מי שמביע פחד אלה האנשים שנדקרים בסוף חייב ירדתי בתחנה עם כל ערבים והיו 3 אוטובוסים כאלה אחריי שחיכיתי לקו השני, בכל מקרה מה שאני בא להגיד שאני בלי נשק ואני לא מפחד כשהיה לי נשק הייתי גורם להם לפחד....
שואל השאלה:
זה הקטע אני משתפת אותכם במה אני מרגישה וחושבת אבל שאני עם מדים וזה אני הכי ייצוגית ולא מראה פחד בכלל.. סתם רציתי לשמוע מה לוחמים או חיילים אחרים מרגישים בתקופה..
זה הקטע אני משתפת אותכם במה אני מרגישה וחושבת אבל שאני עם מדים וזה אני הכי ייצוגית ולא מראה פחד בכלל.. סתם רציתי לשמוע מה לוחמים או חיילים אחרים מרגישים בתקופה..
אנונימית
אני גם חיילת ואני ממש מבינה אותך אני משתדלת לשדר ביטחון אבל הייתה תקופה של פיגועים שכל דבר קטן הלחיץ אותי
תשתדלי לשים לב מסביב אם את רואה משהו חשוד להתרחק או לדווח
חשוב להסתכל סביב תמיד
תשתדלי לשים לב מסביב אם את רואה משהו חשוד להתרחק או לדווח
חשוב להסתכל סביב תמיד
לדוגמה:
כשאת מחכה בתחנת אוטובוס לנסות להתרחק כמה שאפשר מהכביש או לעמוד מאחורי התחנה
באוטובוס לשבת בסוף או בהתחלה שאם יקרה משהו תוכלי להתכופף או לברוח
כשאת מחכה בתחנת אוטובוס לנסות להתרחק כמה שאפשר מהכביש או לעמוד מאחורי התחנה
באוטובוס לשבת בסוף או בהתחלה שאם יקרה משהו תוכלי להתכופף או לברוח
בת כמה את ?
שואל השאלה:
סליחה.. זאת לא הכוונה
סליחה.. זאת לא הכוונה
אנונימית
את יודעת את קצת מלחיצה אותי בתור אזרחית
באותו הנושא: