8 תשובות
שואל השאלה:
אני לא דתי אבל כן רוצה לא להתגלח ולהסתפר בספירת העומר, לא רק הדתיים שומרים את המצווה הזאת.
צריך פטור אתה צריך לבקש פטור מהרסר זה מיועד לספירת העומר זה פטור נוסף
^^^^קשר קשרי
אם אתה שומר ולא פעם מגלח ופעם מגדל ואז שוב מגדל - אז כן. יש פוןר למי ששומר מנהגי ספירת העומר.
אנונימי
דבר עם דרגות מעלייך מה אפשר לעשות במקרה כזה ותסביר למה חשוב לך לקיים את המצווה הזאת כל כך.

בהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה לכולם
שואל השאלה:
מה הקשר ברור שאין לי פטור אחי
תעשה פטור זקן ליתר ביטחון