4 תשובות
אם את שלחת עוקב הגיוני שאת תרשמי. ממליץ פשוט היי מה נשמע
אם את רוצה לדבר איתו אז תשלחי לו הודעה מה הבעיה ?
שואל השאלה:
שלחתי לו היי לפני 3 שעות כמעט ולא ענה לי עוד
שלחתי לו היי לפני 3 שעות כמעט ולא ענה לי עוד
אנונימית
וואי וואי להתקשר לאמבולנס ?
באותו הנושא: