8 תשובות
כן אבל רע
כן,בטח זה מאהבה
כן זה טוב לנשמה
כן זה נקרא אחים ובסופו של דבר כולם מתבגרים ונהיה קשר ממש טוב בין האחים
כן
לא
כן, אני כל הזמן מרביצה לאח שלי הקטן
כן וואי איזה מלחמות היו ביני לבין אחים שלי
באותו הנושא: