8 תשובות
כן אבל רע
כן,בטח זה מאהבה
כן זה טוב לנשמה
כן זה נקרא אחים ובסופו של דבר כולם מתבגרים ונהיה קשר ממש טוב בין האחים
לא
L L
כן, אני כל הזמן מרביצה לאח שלי הקטן
כן וואי איזה מלחמות היו ביני לבין אחים שלי