7 תשובות
טחינה
אני אוהבת בצל ואני אוהבת טחינה
אבל אני מרגישה שאם אני אוכל כל 3 דקות אז לא יהיה לי זמן לחיות
לכן אני בוחרת בצל
אבל אני מרגישה שאם אני אוכל כל 3 דקות אז לא יהיה לי זמן לחיות
לכן אני בוחרת בצל
טחינה כל שעה
לאכול בתחת
בצל. טחינה לא בריא.
לאכול בצל
בצל כל ארבע שעות
באותו הנושא: