6 תשובות
לא עכשיו עובדת שם שושי
לא
אריאלה בלב של כולנו
אולי יש מצב חחח
אני מקווה
אראלה זה לא שם זה מותג , אם הם יפטרו אותה הם חייבים לה מיליונים