15 תשובות
כי לצערנו ישראל היא דמוקרטיה
אי אפשר
כי הם נותנים יותר מדי הזדמנויות צריך יותר מלגרש אותם
Ymr
לדעתי צריך להעיף את כל הערבים מפה
כי יש פה בירוקרטיה מחורבנת!
כי הממשלה הזאת תת רמה
אנונימית
אני חושבת שצריך להעיף את כל הערבים. תקראו לזה אנוכי מה שבא לכם אבל אם זה יקרה מחבלים לא יהיו אצלנו ואלפי רציחות ימנעו.. וזה יחסוך משפחות הרוסות שהרסו להם את החיים. כמובן שלא כל הערבים רעים.. אבל אנחנו לא יודעים מי רע מי טוב ואי אפשר לקחת סיכון לזה
אנונימית
לא בזמן האחרון ישראל ודמוקרטיה לא עובדים עם הממשלה והכל
כי זה לא עובד ככה
^^אני אשמח שתסבירי לי למה ישראל ודמוקרטיה לא מסתדרים בזמן האחרון
כי נראלי שאת פשוט לא יודעת על מה את מדברת ומושפעת
כי לדעתי ישראל לא דמוקרטית
איך זה בא לידי ביטוי?
^^מאיזה בחינה?
רק מלפני חצי שנה הממשלה יתחלפנ
היושבי כנסת הממשלה מחליטים החלטות רעות ושגויות בשביל מדינה שלמה וזה לא תלוי בנו האזרחים לדעתי זה לא דמוקרטיה.. בהגדרה ישראל היא מדינה דמוקרטית אבל אני לא מרגישה ככה
איזה החלטות בידיוק?
וכן ברור שזה לא תלוי בנו,באף ממשלה בכל השנים זה לא היה תלוי בנו. רוב העם בחר בממשלה הזאת מה יותר דמוקרטי מזה?